Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn

Empreses externes podran patrocinar i anunciar-se per primer cop al Tast Tiana

Per primera vegada el Tast Tiana tindrà publicitat d’organitzacions externes. L’Ajuntament ho va anunciar a les seves xarxes socials l’11 de maig tot convidant a les empreses a col·laborar amb patrocinis i insercions publicitàries. Segons s’indica en el dossier informatiu oficial, les aportacions econòmiques aniran destinades a cobrir la despesa generada per l’organització del Tast Tiana i es regularà mitjançant conveni amb l’Ajuntament.

Les tarifes van des de 50€ a 120€ per tenir presencia només a les xarxes socials i al blog del Tast, i des de 300€ fins a 1.500€ per estar anunciats físicament el dia de l’esdeveniment. Alguns dels espais on les empreses podran anunciar-se seran les estovalles de paper de les safates, la parada de venda de tiquets i l’interior de Can Riera.

L’organització afirma també que està oberta a altres opcions de patrocini que ajudin a l’organització i el desenvolupament del Tast.

L’alcaldessa de Tiana, Ester Pujol, explica el perquè d’aquesta iniciativa, que va sorgir quan algunes empreses van demanar poder anunciar-se:

 

Segons explica Ester Pujol, el Tast Tiana genera una despesa d’uns 4.000€ un cop sumats els beneficis i restades les despeses, una xifra fàcilment assumible per l’Ajuntament. És per això que afirma que l’esponsorització s’ha pensat més com a aparador per donar visibilitat a les empreses que no pas per una necessitat de finançament del Tast.

 

Segons xifres de la passada edició, el Tast Tiana té un nombre estimat de 6.000 persones assistents que consumeixen prop de 5.000 copes i més de 10.000 plats. Dades que sens dubte poden ser atractives per empreses que busquin visibilitat.