Comerç

L’ACIST canvia d’imatge i inicia una nova campanya

/ sergiquevedo

Amb el suport de l’Ajuntament de Tiana han iniciat una campanya que sota l’eslògan “Tiana i Tu” han fet un projecte que s’allargarà durant tot un any i que tindrà diverses accions

Sergi  Quevedo | 15/06/2017 a les 16:40 0
 

“Tiana i Tu, el comerç local és vital”, és l’eslògan de la nova campanya de l’Associació de Comerciants i Serveis Tianencs (ACIST) que ha posat en marxa aquesta setmana. Una proposta que s’allargarà en el temps durant tot l’any i que constarà de diverses accions i de propostes per seguir potenciant el comerç local.

 

 

Conjuntament amb l’Ajuntament de Tiana fa temps que es treballa en aquesta campanya per intentar potenciar el comerç local. Per això es va fer una comissió de treball dins de l’ACIST per poder treballar el tema. Pepe Aurell, Laura Cutillas i Joaquin Nunes, han estat els ideòlegs d’aquesta  proposta que va començar el passat 14 de juny i s’allargarà durant tot el 2017. Els eixos centrals de la campanya els explica en Lluís Gallén, dinamitzador de l’ACIST

 

A part d’aquestes primeres accions hi haurà d’altres com la penjada de cartells a comerços i plafons. Aquest no seran els únics també hi haurà bosses amb el distintiu per totes les botigues que es repartiran entre els clients.

 

Seran bosses reutilitzables de tela, que portaran la imatge de campanya i el nou logotip de l’ACIST que es podrà veure al seu exterior. No només això de cara al futur. Al setembre es tornaran a penjar banderoles i es farà publicitat als autobusos i per acabar al mes d’octubre sortirà una guia comercial. De cara al novembre hi haurà la recuperació d’un esdeveniment que va trasbalsar a tot el poble quan es va fer, un àlbum de cromos històrics, Lluís Gallén

 

Nou logotip de l’ACIST

També hi ha novetat en el logotip de l’Associació. Des de que la imatge corporativa era el tramvia de Tiana a Montgat fins ara han passat per molts moments i ara hi ha una nova imatge corporativa. Segons el mateix Gallén donarà molt de joc

 

Nou logotip de l'ACIST

Nou logotip de l’ACIST

 

 

Un disseny tianenc

Aquesta campanya ha estat ideada per Tentaciones Graficas una empresa de Sergi Català i on la dissenyadora és la tianenca Marta Bellès. S’ha volgut optar per gent de Tiana per fer tota aquesta campanya i aquesta opció va ser la que més va agradar de les que es van presentar. A més tenir gent tianenca a l’equip era requisit imprescindible per presentar-se.

A més des de l’ACIST es posarà en marxa una nova web activa a partir d’aquest mes.

 

Creative Commons License
Sergi  Quevedo