Ràdio Flaixbac ha aconseguit ser la ràdio musical més escoltada, segons l’última onada de l’EGM (Estudi General de Mitjans). La 106.1 de la FM, que pertany al Grup Flaix, ha registrat 316.000 oients (43.000 més que l’any passat) superant, per primera vegada, les audiències de grans emissores com Los 40 Principales (308.000), Cadena Dial (291.000 ) o Rac105 (235.000). Ràdio Flaixbac es converteix, així, en la primera ràdio en català en ocupar aquest lloc.
Flaix FM, la segona gran aposta del Grup Flaix, també ha aconseguit molt bons resultats. Ocupa el 3r lloc de la llista registrant 308.000 oients (42.000 més que en l’últim EGM). Juntes, Ràdio Flaixbac i Flaix FM, sumen més de 600.000 oients.
Miquel Calçada deixa el Grup Flaix
El periodista tianenc Carles Cuní i el també periodista Miquel Calçada van fundar el Grup Flaix fa 24 anys. No va ser fins el 1994, ara fa 20 anys, que va néixer Ràdio Flaixbac. Des de la seva inauguració, s’ha caracteritzat per ser una ràdio musical en català que aposta pels èxits del moment d’Europa i d’arreu del món. Sempre, però, avançant-se a la resta a l’hora donar a conèixer les últimes novetats.
Tot i els èxits obtinguts durant aquest temps, fa unes setmanes Calçada va anunciar que es desvinculava personal i accionarialment del Grup Flaix. Segons un comunicat emès per l’ACN, “la previsió de continuar assumint responsabilitats de gestió pública, incompatibles amb la tasca que ha anat desenvolupant fins ara en l’empresa privada, és el motiu que ha dut Calçada a desvincular-se definitivament del Grup Flaix”. A partir d’ara, Carles Cuní en durà la direcció en solitari.