L'alumnat de 3r d'ESO de l'Institut de Tiana ha realitzat dins del marc del servei comunitari quatre pòdcasts enregistrats a La Local-Ràdio Tiana, tres dedicats a crims comesos a Catalunya i un amb temàtica esportiva.
L’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut de Tiana ha realitzat dins del marc del servei comunitari quatre pòdcasts enregistrats a La Local-Ràdio Tiana, tres dedicats a crims comesos a Catalunya i un amb temàtica esportiva.
En Guillem i l’Abel ens resumeixen la història de l’anomenada “vampiressa de Barcelona”. En Gael, en Joel i l’Aaron ens parlen sobre el Màlaga i les pujades i baixades que ha patit el club. L’Izan i l’Oriol expliquen el crim de la Remedios Sánchez i la Paula, l’Arnau i en Teo ens traslladen fins a Mataró per parlar del cas de la iaia Anita.
En el marc del servei comunitari, els dies 12, 13 i 14 de maig, de quatre de la tarda a vuit del vespre, l’alumnat de 3r d’ESO de l’institut Tiana estarà ajudant a la recollida d’aliments al supermercat Condis de Tiana.
Marquès de Monistrol, 3. 08391, Tiana.
Escriu-nos al Whatsapp 609.16.45.02
Truca’ns al 934.65.75.79
Tots els drets reservats.
La Local 2023