L’Aula d’Extensió Universitària de Tiana i Montgat aprofita les dates properes al 8M per organitzar una conferència emmarcada en el Dia de la Dona. Enguany, es farà el dijous 12 de març a la Sala Pau Casals i comptarà amb el músic Pau Fuster, que parlarà sobre el jazz i les dones. Ens ho detalla la Isabel Monseny:
La tercera i última conferència del mes de març tindrà lloc a la Sala Albéniz de Tiana el dia 19, en la qual el Doctor en Història Contemporània Xavier Garí de Barberà ens plantejarà la pregunta “No serà mai possible la pau a Terra Santa?”.
L’Aula és una associació ciutadana sense ànim de lucre que té com a objectiu difondre la cultura dins l’àmbit universitari als municipis de Montgat i Tiana. Totes les conferències es fan en dijous i comencen a dos quarts de set de la tarda.