Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn

Creixen les queixes per la gestió dels bancs i caixes

Els tianencs i les tinanenques tenen tendència a queixar-se poc, segons expliquen des de la Diputació de Barcelona. I és que la Oficina Mòbil d’Atenció al Consumidor s’ha instal·lat, aquest dimarts, a la plaça de la vila per poder assessorar les persones cara a cara. L’encarregat de donar aquest servei, Matias Argilés, creu que Tiana és una localitat on, tant pel seu nombre d’habitants com per la seva ubicació, la gent té el costum de dirigir-se a altres ciutats, com Barcelona, a manifestar aquestes problemes. El tècnic, a més, assegura que hi ha un desconeixement de l’existència d’aquesta opció.

Les empreses de subministrament de serveis bàsics, com llum, aigua i gas, les de telefonia i les d’assegurances són les que tenen més conflictes amb la ciutadania, també amb la de Tiana. Ens els darrers mesos, però, ha crescut molt el nombre de queixes dirigides a la banca. Al Maresme i a Tiana hi ha hagut el problema de les preferents. Uns conflictes que es poden intentar solucionar, en cas que manqui un acord a través del full de reclamacions, mitjançant aquesta oficina.

 

El tècnic d'Atenció al Consumidor, Matias Argilés
El tècnic d’Atenció al Consumidor, Matias Argilés

La Oficina d’Atenció al Consumidor treballa com a mediadora amb els conflictes que hi ha entre empreses privades i consumidors, intentant arribar a un acord entre les dues parts. Les persones de Tiana, la resta de dies, també poden dirigir-se directament a l’Ajuntament per comunicar-se amb aquest servei.