Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn

Els treballadors de l’Ajuntament cobraran part de la paga extra congelada el 2012

El personal municipal de Tiana rebrà aquest mes el 26,2% de la paga extra de Nadal del 2012, que aquell any se’ls va congelar. El 2012, en plena crisi i a causa dels ajustos pressupostaris que va ordenar fer, mitjançant un real decret, el Govern central ningú va poder cobrar aquell complement. Al ple d’avui dimarts, una proposta d’acord ha donat llum verda a aquest cobrament.

Serà el segon pagament que reben els treballadors i treballadores de l’Ajuntament. Abans de l’estiu ja van rebre el 24% de la paga extra del 2012, amb la qual cosa ja s’ha pogut fer efectiu el 50% d’aquella paga extra congelada. Per l’alcaldessa, Ester Pujol, és una bona notícia:

 

El ple ordinari d’aquest dimarts també s’ha instat la Generalitat, a través d’una proposta d’acord, a establir mesures que permetin a l’Ajuntament de Tiana aplicar adequadament la llei de Transparència. Els propers 3 mesos, una persona recentment contractada per l’Ajuntament es dedicarà a fer seguiment i alimentar el portal municipal de la transparència.

Però l’esmentada llei ha de començar a aplicar-se el gener de l’any vinent i, per fer-ho, calen més recursos que són els que s’han demanat avui al ple, ha explicat Ester Pujol:

 

Iniciatives de l’oposició

El grup municipal de Convergència ha presentat una moció demanant solucions al mal estat i deteriorament dels vitralls de la Casa de la Punxa.

Per la seva banda Junts per Tiana ha entrat al ple diverses preguntes, entre les quals una  sobre quina és la situació en què es troba la licitació del bar del Casal. Isaac Salvatierra, portaveu de Junts, ha afirmat que està que el Casal no és només un bar:

 

Junts també ha adreça a l’alcaldessa un prec perquè comenci un procés, en el menor temps possible, per nomenar un/a síndic/a de greujes a Tiana, un càrrec que està vacant al poble des del 2008. Segons Junts, “el síndic local garantitzaria el dret de tots els veïns i veïnes de Tiana a una bona administració.”