L’Aula d’Extensió Universitària de Tiana i Montgat ha programat per aquest mes de juny dues noves conferències abans de marxar de vacances d’estiu. La primera tindrà lloc aquest dijous 5 de juny a la Sala Pau Casals de Montgat. La Isabel Monseny detalla com la responsable del Departament d’Accessibilitat i Inclusió de la Fundació Joan Miró, Montserrat Quer, parlarà sobre la poètica dle color d’aquest pintor català:
La segona conferència es farà el 19 de juny a la Sala Albéniz de Tiana. Josep Estruch i Joan Bitlloch faran una sessió especial en què l’acordió diatònic i la música tradicional tindran el protagonisme. Ho detalla la Carme Cantarell:
Totes les conferències es fan en dijous i comencen a dos quarts de set de la tarda. L’Aula d’Extensió Universitària de Tiana i Montgat és una associació ciutadana sense ànim de lucre que té com a objectiu difondre la cultura dins l’àmbit universitari als municipis de Montgat i Tiana.