flama del Canigó
Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn

La rebuda de la flama del Canigó uneix un any més a les entitats de Tiana

La matinada del 22 al 23 de juny, un grup de voluntaris distribueixen la flama del Canigó des del cim d’aquesta muntanya del Pirineu català arreu dels Països Catalans, amb l’objectiu d’encendre les fogueres de la nit de Sant Joan. A Tiana, la flama ha arribat al migdia gràcies al Club Excursionista de Tiana i l’ha custodiat l’Ajuntament de Tiana fins a la celebració de la tarda, que ha començat amb una cercavila des de la Plaça de la Vila fins al Parc de l’antic camp de futbol.

Allà, ha tingut lloc la lectura del manifest a càrrec de l’ANC Tiana, l’exhibició dels Diables de Tiana, l’actuació del Coro de Tiana i el Cor Veus de la Virreina i la ballada sardanes. L’acte, conduït per l’Isidre Mestres, ha acabat amb el berenar de la tradicional coca de Sant Joan gràcies als forns Aixelà i Can Pau.