L'alumnat de 3r d'ESO de l'Institut de Tiana ha realitzat dins del marc del servei comunitari quatre pòdcasts enregistrats a La Local-Ràdio Tiana, tres dedicats a crims comesos a Catalunya i un amb temàtica esportiva.
L’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut de Tiana ha realitzat dins del marc del servei comunitari quatre pòdcasts enregistrats a La Local-Ràdio Tiana, tres dedicats a crims comesos a Catalunya i un amb temàtica esportiva.
En Guillem i l’Abel ens resumeixen la història de l’anomenada “vampiressa de Barcelona”. En Gael, en Joel i l’Aaron ens parlen sobre el Màlaga i les pujades i baixades que ha patit el club. L’Izan i l’Oriol expliquen el crim de la Remedios Sánchez i la Paula, l’Arnau i en Teo ens traslladen fins a Mataró per parlar del cas de la iaia Anita.
L’alumnat de l’Institut de Tiana ha organitzat una recollida d’aliments per aquest 6, 7 i 8 de maig dins del marc del servei comunitari. Els punts de recollida d’aliments que no caduquin ràpidament, com conserves, llegums, oli, pasta o aliments envasats, estaran a l’Av. Isaac Albéniz de quatre de la tarda a vuit del vespre.
Marquès de Monistrol, 3. 08391, Tiana.
Escriu-nos al Whatsapp 609.16.45.02
Truca’ns al 934.65.75.79
Tots els drets reservats.
La Local 2023