Aquest dimarts la Biblioteca de Can Baratau ha estat el lloc on s’ha fet una formació per poder explicar com fer textos que incitin a vendre la teva marca i el que és transmetre una bona imatge a través del redactat. La formació es basava en eixos importants com el format del text i la manera d’introduir un missatge. Tan a nivell de paper com a través de les xarxes socials. Amb l’arribada de l’entorn que digital ha canviat molt el que són aquest tipus de text i la manera d’escriure’ls. Ho explica la ponent Tona Codina.
Abans calia explicar bé el que era la marca. Ara des de les empreses de màrqueting, consideren que el més important és saber connectar amb els “valors de la gent” i s’ha de buscar més el cor
La crisi s’ha notat en els textos. Però també en el fet de l’accés a internet massiu i les xarxes socials, que cada dia ocupen més negocis i serveix per posicionar-los. Aquest nou mon ha fet donar la cara a les marques i potenciar que ara a part de fer un text que ha de vendre el producte, pot ser que et toqui interactuar amb els teus possibles compradors. Tona Codina
Aquest contacte i feedback també ha estat explicat a la xerrada, ja que Codina considera que “ha d’estar molt pensada i treballada la resposta”. La formació ha estat de quatre hores i des de la Regidoria de promoció econòmica es fa una molt bona valoració. No es descarta fer-ne més en el futur.