L’Associació de Comerciants i Serveis de Tiana (ACIST) i l’Ajuntament de Tiana han presentat aquest dimecres 18 de juny a la Sala de Plens la nova campanya de promoció del comerç local. Sota el nom “Viatja a Tiana”, la campanya ideada per Marçal Guasch i Ferran Gosch ens fa posar “el barret de turistes” amb una guia “vintage” que recull tot el que es pot fer a Tiana i tota l’oferta cultural i comercial del municipi en un to d’humor i amb l’estructura de les guies turístiques reals. Tal com ha explicat la presidenta de l’ACIST, Cristina Martorell, la campanya ha nascut de la “necessitat de posar en valor tot el que tenim i mostrar el potencial i diversitat de serveis i comerços”.
A banda de la guia, també s’ha creat un spot i s’han planificat activitats al carrer com la que es farà el dissabte 28 de juny, que consistirà en un viatge amb trenet turístic per diferents llocs d’interès. “A vegades el que tenim més a prop és al que li fem menys cas”, ha dit en Marçal. En aquesta línia, l’alcalde de Tiana, Isaac Salvatierra, ha dit que l’objectiu de la campanya, que ha definit de “provocadora” pel seu to d’humor i ironia, és que “els tianencs redescobrim el nostre propi poble”, a més de donar valor als productes de proximitat i animar a participar en una economia circular i sostenible.
La guia es començarà a repartir a totes les cases aquesta mateixa setmana.