Una desena d’estudiants i professors russos visiten l’Ajuntament de Tiana per conèixer el funcionament del món esportiu. Concretament, a aquesta trobada amb la regidora d’esports, Núria Blasco, i els tècnics d’esports de Tiana, l’han feta estudiants i professores de la Universitat Estatal i la Universitat Federal d’Esports i de Cultura Física d’URAL. A més, també ha vingut la directora de l’Institut de Joventut i Esports de la ciutat de Krasnodar. Una de les seves portaveus, Yulia Firsova, ha explicat que estan estudiant diversos països europeus per promocionar l’esport a Rússia, un món que s’està potenciant fa pocs anys, tal i com diuen. En aquest estudi, els ha cridat l’atenció Catalunya.
Reproductor d'àudio
Després d’estar uns dies coneixent la gestió de les instal·lacions i els equipaments esportius de Barcelona, han vingut a Tiana. Firsova creu que és molt interessant veure la realitat de municipis petits.
Reproductor d'àudio
El tècnic d’esports municipal, Oscar Garcia, afirma que els han parlat de diversos projectes que es treballen a Tiana. No descarta més contacte amb aquests professors i estudiants de Rússia en un futur.
Reproductor d'àudio
Tots ells han estat avui visitant el Casino de Tiana, el pavelló municipal, el gimnàs Duet Sport i el camp de futbol.