Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn

La biblioteca rep un notable

Aquest 2014 els usuaris han valorat millor la biblioteca de Tiana. Si al 2013 la valoració era d’un 3’89 sobre 5, aquesta vegada el resultat és una mica més alt: d’un 3’97. Ho han fet 59 persones mitjançant una enquesta en format digital.

 

El serveis de la biblioteca

biblioteca

Els servei més ben valorat és el de préstec de llibres. Aquest és, també, el més utilitzat amb un 49%. També estarien contents amb el wifi. I és que un 15% fa servir la biblioteca per llegir o estudiar.

El que pitjor valoren els usuaris són les novetats que hi ha a Can Baratau. Tot i això ho aproven amb un notable.

 

Les activitats que s’hi fan

També han opinat sobre les activitats. El que més agrada és “l’hora del conte”, que té lloc cada dijous a les 17.30h. Les xerrades també estan ben valorades per part dels usuaris. La mala notícia, però, és que més de la meitat dels usuaris, el 53%, no hi participa. És una dada 5 punts inferior a la del 2013.

Xerrada Cartoixa 1714 (7)

I com segueixen l’agenda de la biblioteca? Sembla que el mètode més efectiu per donar a conèixer les activitats continua sent el correu electrònic. Més de la meitat dels enquestats ho consulten d’aquesta manera.

Una altra manera d’informar sobre el que fa la biblioteca són les xarxes socials. Aquest 2014, Can Baratau ha guanyat 300 seguidors al twitter.

 

La fidelització dels usuaris

DSC04546

El 75% dels participants a l’enquesta utilitza aquest espai més d’un cop al mes. El 60% assegura que no va a altres centres. Des de la biblioteca conclouen, doncs, que “la fidelització dels usuaris continua sent alta”. En canvi, els que no van a Can Baratau expliquen que és per manca de temps.