Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn

La oficina del consumidor recomana comprovar la qualitat dels productes rebaixats

La oficina d’atenció al consumidor de la Diputació de Barcelona ha visitat Tiana en plenes rebaixes. Els experts asseguren que el Nadal continua sent l’època de consum més important de l’any però que cada vegada hi ha més persones que esperen les rebaixes per anar a comprar. És per això que aconsellen comparar bé el preu del producte, comprovar que s’estigui fent una rebaixa sobre el preu habitual, examinar que aquest estigui en bones condicions, distingir entre rebaixes i altres tipus d’ofertes i tenir en compte que cada producte ha d’oferir les característiques que ha publicitat. Així ho ha explicat la tècnica de consum de la Diputació, Bet Linuesa.

 

La unitat mòbil de la oficina d'atenció al consumidor
La unitat mòbil de la oficina d’atenció al consumidor

Els ciutadans que se sentin enganyats després d’alguna compra poden fer servir la oficina d’atenció al consumidor. Hi pot acudir qualsevol persona que tingui una queixa, una reclamació o una denúncia relacionada amb el consum que ha fet en un establiment o amb una empresa. Des de la Diputació expliquen que reclamar és cada vegada més habitual.

 

Al llarg de l’any hi ha dos períodes on els establiments poden fer rebaixes: un a l’hivern i un a l’estiu. Les d’hivern s’inicien el 7 de gener i s’acaben al mes de març. Des de l’oficina de consum ens recomanen anar a comprar al gener si busquem un producte molt concret i anar-hi al març si busquem preus més reduïts.

 

La oficina de consum de Tiana

La unitat mòbil de la oficina d’atenció al consumidor passa per Tiana cada dos mesos. Tot i això, els tianencs poden consultar i portar les seves queixes a l’Ajuntament cada dimarts de 17h a 20h o contactar a través del correu electrònic tiana@tiana.cat. La documentació de les diferents reclamacions també es pot portar tot l’any en l’horari d’oficina de l’Ajuntament.