Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn

Moltes zones de Tiana tenen problemes amb la recepció de la TDT

El ple d’aquest dimarts ha fet sortir a la llum una problemàtica que comparteixen molts veïns i veïnes de Tiana: la mala recepció de les televisions que funcionen per TDT. Va ser durant el torn de precs i preguntes del públic. L’Adrià Valls, veí del carrer Pompeu Fabra, a la zona del Casino, es va queixar dels problemes que ha tingut, des de fa un any, amb la recepció de la TDT, i tots els passos que ha hagut de seguir per intentar solucionar-ho, sense èxit. Ell mateix explica a La Local com va començar tot:

 

Aviat va descobrir que el problema no era el filtre, ja que quan van venir a instal·lar-lo a casa seva, li van dir que la seva antena ja el tenia. Per tant, va trucar a l’antenista, per veure si ell podia solucionar-ho:

 

L’antenista, doncs, tampoc va poder fer-hi res, i l’Adrià, fa aproximadament un mes, va tornar a l’Ajuntament:

 

L’Adrià va descobrir que el problema no era només d’ell sol sinó que també dels seus veïns i veïnes. Els va animar a presentar una instància per poder fer pinya entre tots. A més a més, arran d’una conversa amb un d’aquests veïns, fa uns quinze dies es va poder reunir amb l’enginyer municipal per parlar sobre el tema:

 

Tots aquests passos desemboquen fins al ple d’aquest dimarts. Allà l’Adrià es va adonar que la seva zona no era la única afectada, sinó que veïns de La Virreina, Can Gosch o Ciutadella també tenien el mateix problema. Alguns d’aquests veïns també es van unir a la queixa de l’Adrià i van demanar que l’Ajuntament fos l’encarregat de recollir totes les queixes possibles i demanar a tots els afectats que es posessin en contacte amb l’ens municipal. L’objectiu final és un: que des de l’Ajuntament es faci una queixa a nivell oficial a l’empresa encarregada dels repetidors, Cellnex, amb el recull de totes les instàncies presentades pels afectats.

La resposta de la regidora d’Urbanisme

La intervenció de l’Adrià va tenir la resposta de la Núria Garcia, regidora d’Urbanisme. Va confirmar que el problema no era només d’un sol ciutadà ni d’una sola zona, sinó de moltes:

 

La regidora va explicar que parlar amb Cellnex ha resultat molt difícil perquè no trobaven cap interlocutor vàlid. Ara, però, han aconseguit un contacte que els ha proposat aquesta solució.