L’Ajuntament de Tiana ha volgut presentar en un procés participatiu diverses propostes per millorar la piscina d’estiu. Les dues més destacades han estat cobrar més als usuaris de fora de Tiana que als residents aquí, i fragmentar els abonaments de la piscina per franges horàries. Al mateix temps, Esports volia sentir què pensen els usuaris del servei d’aquest any, en què s’han rebut moltes queixes, especialment durant la primera part de la temporada d’estiu.
Només tres persones han assistit a la reunió. Han presentat algunes queixes per la neteja de la piscina, l’aforament i pel comportament incorrecte d’alguns dels usuaris, que no respecten les normes.
A la reunió, l’Ajuntament ha presentat els resultats d’una enquesta de satisfacció. També ha donat a conèixer els números: s’ha obtingut un benefici de 5.742 € aquesta temporada.
Des de Junts per Tiana, Maria Teresa Mas ha explicat quines eren les valoracions que fa de la reunió:
Els tècnics de l’àrea d’Espòrts esperaven més participació, encara que han valorat molt positivament el procés i les incidències que s’han explicat. Òscar Garcia:
Nova política d’abonaments
Una de les propostes que més s’ha explicat ha estat la de la possible nova normativa de preus. Des de l’Ajuntament es proposa fer una fragmentació dels abonaments en franges horàries i apujar els preus d’aquests als usuaris no residents a Tiana. La proposta està en estudi, segons el tècnic d’esports:
La proposta de fragmentació horària ha estat molt ben valorada per part dels assistents. Des de Junts creuen que l’aforament limitat i el creixement del nombre d’habitants del poble, han fet que calgui plantejar-se aquestes propostes. Teresa Mas:
A la reunió també s’han expressat queixes per la neteja de la piscina.
Finalment, els assistents han proposat reservar unes places d’aparcament al davant de la instal.laciió municipal pels residents a Tiana durant la temporada d’estiu.