Més de quatre milions d’espectadors, i ara s’ha confirmat que és la gran favorita als premis Goya d’enguany. Un Monstruo viene a verme de Juan Antonio Bayona està sent el fenomen cinematogràfic de l’any a tot l’estat. Aquest dimecres s’han conegut les nominacions als premis de l’acadèmia espanyola i entre les 12 que ha rebut destaca una en especial, els efectes visuals. Ella ha estat la supervisora d’aquesta àrea durant tot el rodatge. Una experiència que considera “irrepetible” Laura Pedro
Treballar amb Bayona ha estat una experiència inoblidable i també molt dura. És un director amb les idees molt clares i sap el que vol. Una superproducció que el barceloní sempre ha tingut al cap.
Laura Pedro porta un total de 3 anys immersa en el mon que Bayona ha creat pel seu monstre i encara avui hi treballa per preparar escenes que sortiran al DVD o els extres de l’edició especial.
Des de “La pell freda” fins a “Joc de Trons”
Amb només 27 anys ha participat en molts projectes. Ha estat portant tota la supervisió de pel·lícules com “La pell freda”, “Anacleto Agente Secreto” o “Barcelona nits d’estiu” entre d’altres han estat projectes on la Laura ha estat com a supervisora dels efectes especials en el set de rodatge. Un altre dels projectes en els que treballa és a “Joc de Trons”. Ho fa mitjançant l’empresa per la que Treballa “El Ranchito”. Ella ens explica com acaba a aquesta gran superproducció. Laura Pedro
És a dir, la productora no fa cap de les escenes que es roden a l’estat. Pedro no tenia intenció d’entrar a Efectes visuals, sinó a fotografia. La falta de nota li va impedir arribar a aquesta fita. Ara veu com la seva feina té recompensa.
Ara ja treballa en la nova temporada de Joc de Trons, l’adaptació del llibre de la Pell Freda i finalment la nova sèrie de la FOX sobre el clàssic Sleepy Hollow. Si guanyen o no el premi Goya se sabrà el proper 4 de febrer en la tradicional gala que es farà a Madrid.